Szanowni Klienci, w przypadku zakupów firmowych (zakupy na REGON, NIP) należy się najpierw zarejestrować. Zakup na firmę bez rejestracji nie jest możliwy. Powodem rejestracji na potrzeby zakupu firmowego jest weryfikacja REGON i NIP, a następnie przesłanie danych do dokumentu podatkowego. Podczas weryfikacji numeru VAT zostanie również ustalone, czy jesteś płatnikiem VAT, czy nie.

Przerwa świąteczna w naszym sklepie ARDON®


Szanowni Klienci,

Poniżej znajdziecie Państwo informacje o zmianach w działaniu sklepu internetowego podczas tegorocznych świąt oraz przerwie w dostawach spowodowanej coroczną inwentaryzacją.

Zamówienia przyjęte do 18. 12. 2024 (včetně) (włącznie) będą wysyłane jeszcze w tym roku przed Bożym Narodzeniem (przy czym gwarancja dostarczenia przed świętami spoczywa w rękach przewoźnika).

W okresie od 19.12.2024 r. do 08.01.2025 r. nastąpi całkowita przerwa w pracy naszego sklepu z powodu świąt Bożego Narodzenia i późniejszej inwentaryzacji. W tym czasie obsługa sklepu internetowego nie będzie odpowiadać na Państwa maile oraz telefony.

Aby zapewnić bezpieczne i komfortowe zakupy ogłaszamy specjalną świąteczną ofertę w postaci przedłużenia okresu na wymianę lub zwrot zakupionego towaru do 31.01.2025 r. (dotyczy wszystkich zamówień złożonych pomiędzy 18.11.2024 a 18.01.2025).

Często zadawane pytania

Popis obrázku

Do kiedy mogę złożyć zamówienie tak abym miał pewność, że zamówienie dotrze przed świętami Bożego narodzenia?

Sklep będzie działał w dotychczasowej formie do 18.12.2024r. To znaczy, że zamówienia przyjęte do 18.12. 2024r. włącznie przekażemy przewoźnikowi. Nie polecamy jednak pozostawiać zakupów na ostatnią chwilę.

Kiedy mogę spodziewać się dostawy towaru zamówionego w okresie 19.12.2024 do 08.01.2025?

W tym czasie cała nasza firma ma przerwę świąteczną a praca magazynu jest zatrzymana z powodu prac inwentaryzacyjnych. Działania zostaną wznowione 09.01.2025. W czasie przerwy postojowej dojdzie do nagromadzenia zamówień, które kolejno będziemy realizować. Z tego powodu możliwe jest, że Twoje zamówienie dotrze na miejsce w połowie stycznia.

Popis obrázku
Popis obrázku

Dlaczego nikt mi nie odpowiada na emaile i telefony?

Dzieje się tak, iż nasz zespół sklepu internetowego jest na urlopie. Na wszystkie zapytania i wiadomości odpowiemy kolejno zaraz po powrocie z przerwy urlopowej. Jeśli wybrałeś płatność online i życzysz sobie anulować zamówienie i zwrot środków zostaw nam wiadomość email a my po powrocie załatwimy wszystko jak najszybciej to będzie możliwe. Wracamy 09.01.2025r.

Jak wygląda zwrot towaru?

Termin na zwrot towarów zakupionych od 18.11.2024 przedłużyliśmy do 31.01.2025, więc nie ma obaw, że upłynie termin rozpatrzenia wniosku.

Popis obrázku

Dziękujemy za wyrozumiałość i życzymy bezpiecznych świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku.

zespół ARDON