Szanowni Klienci, w przypadku zakupów firmowych (zakupy na REGON, NIP) należy się najpierw zarejestrować. Zakup na firmę bez rejestracji nie jest możliwy. Powodem rejestracji na potrzeby zakupu firmowego jest weryfikacja REGON i NIP, a następnie przesłanie danych do dokumentu podatkowego. Podczas weryfikacji numeru VAT zostanie również ustalone, czy jesteś płatnikiem VAT, czy nie.

Przerwa świąteczna w naszym sklepie

… oraz inwentaryzacja


Szanowni Klienci,

Poniżej znajdziecie Państwo informacje o zmianach w działaniu sklepu internetowego podczas tegorocznych świąt oraz przerwie w dostawach spowodowanej coroczną inwentaryzacją.









Zamówienia przyjęte do 18.12.2023 r. (włącznie) będą wysyłane jeszcze w tym roku przed Bożym Narodzeniem (przy czym gwarancja dostarczenia przed świętami spoczywa w rękach przewoźnika).

W okresie od 19.12.2023 r. do 07.01.2024 r. nastąpi całkowita przerwa w pracy naszego sklepu z powodu świąt Bożego Narodzenia i późniejszej inwentaryzacji. W tym czasie obsługa sklepu internetowego nie będzie odpowiadać na Państwa maile oraz telefony.

Aby zapewnić bezpieczne i komfortowe zakupy ogłaszamy specjalną świąteczną ofertę w postaci przedłużenia okresu na wymianę lub zwrot zakupionego towaru do 31.01.2024 r. (dotyczy wszystkich zamówień złożonych pomiędzy 20.11.2023 a 18.01.2024).








Często zadawane pytania



Do kiedy mogę złożyć zamówienie tak abym miał pewność, że zamówienie dotrze przed świętami Bożego narodzenia?

Sklep będzie działał w dotychczasowej formie do 18.12.2023r. To znaczy, że zamówienia przyjęte do 18.12. 2023r. włącznie przekażemy przewoźnikowi. Nie polecamy jednak pozostawiać zakupów na ostatnią chwilę.



Kiedy mogę spodziewać się dostawy towaru zamówionego w okresie 19.12.2023 do 07.01.2024?

W tym czasie cała nasza firma ma przerwę świąteczną a praca magazynu jest zatrzymana z powodu prac inwentaryzacyjnych. Działania zostaną wznowione w poniedziałek 08.01.2024. W czasie przerwy postojowej dojdzie do nagromadzenia zamówień, które kolejno będziemy realizować. Z tego powodu możliwe jest, że Twoje zamówienie dotrze na miejsce w połowie stycznia.


Dlaczego nikt mi nie odpowiada na emaile i telefony?

Dzieje się tak, iż nasz zespół sklepu internetowego jest na urlopie. Na wszystkie zapytania i wiadomości odpowiemy kolejno zaraz po powrocie z przerwy urlopowej. Jeśli wybrałeś płatność online i życzysz sobie anulować zamówienie i zwrot środków zostaw nam wiadomość email a my po powrocie załatwimy wszystko jak najszybciej to będzie możliwe. Wracamy 08.01.2024r.




Dziękujemy za wyrozumiałość i życzymy bezpiecznych świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku.



zespół Ardon