Drodzy Klienci, nasze biuro obsługi sklepu internetowego jest obecnie zamknięte. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.

Dostawa i płatność

- Produkty oferowane w naszym sklepie internetowym znajdują się w naszym magazynie, w momencie braku dostępności wybranego rozmiaru pojawia się stosowna informacja.

- Darmowa wysyłka w przypadku zamówień o wartości ponad 250 zł

- zamówienia przyjęte przed godziną 10:00 są przekazywane do realizacji tego samego dnia. Zamówienia przyjęte po godzinie 10:00 przekazujemy do realizacji w kolejnym dniu roboczym.

- Zamówiony towar wydajemy wybranej przez klienta firmie kurierskiej w ciągu 2 do 10 dni.

SPOSÓB DOSTAWY

InPost Kurier

- Koszt dostawy w wypadku płatności z góry wynosi 12,00 zł, w wypadku płatności za pobraniem 15,00 zł.

- Szacowany czas dostawy wynosi do kolejnego dnia roboczego od wysyłki. Jest on oparty na przypuszczalnym terminie dostawy firmy transportowej.

- Na podany przy zamówieniu email zostanie wysłane powiadomienie o nadaniu przesyłki wraz z danymi potrzebnymi do śledzenia przesyłki.

- Towar zostanie doręczony Państwu przez kuriera InPost. Kurier, zazwyczaj rano przed dostarczeniem towaru, skontaktuje się z Państwem telefonicznie, w celu uzgodnienia czasu i miejsca przekazania przesyłki. Prosimy, abyście byli Państwo przygotowani do odebrania towaru, przewoźnik nie może czekać.

Kontakt InPost (Kurier): 722 444 000



InPost Paczkomaty

- Koszt dostawy w wypadku płatności z góry wynosi 11,00 zł, w wypadku płatności za pobraniem 14,00 zł.

- Zamówiony towar będziesz mógł odebrać o dowolnej porze w samoobsługowym terminalu Paczkomat, obsługiwanym przez spółkę transportową InPost.

- Twoja przesyłka będzie przechowywana w skrytce Paczkomatu przez okres 48 godzin. Jeśli nie odbierzesz jej w tym terminie, zostanie przewieziona do Punktu Obsługi Paczek, gdzie będzie przechowywana przez kolejne trzy dni. Jeśli w tym czasie również nie zostanie odebrana, zostanie zwrócona do nas. O ruchu przesyłki dostawca będzie Cię informował SMS-em. Za pobraniem w Paczkomacie nie można płacić gotówką. W paczkomatach, które mają zainstalowany terminal płatniczy (oznaczonych na mapie na żółto) możesz zapłacić kartą płatniczą. Pozostałych płatności za pobraniem należy dokonywać poprzez PayByLink, które otrzymasz od spółki InPost.

- Towar będzie doręczony do jednego–dwóch dni roboczych od wysyłki. Termin ten wynika z założonych przez InPost czasów dostawy.

- Na podany przy zamówieniu email zostanie wysłane powiadomienie o nadaniu przesyłki wraz z danymi potrzebnymi do śledzenia przesyłki.

Kontakt InPost (Paczkomaty): 801 400 100


Uszkodzona przesyłka

- Przesyłkę należy zawsze sprawdzać wizualnie i jeżeli są jakieś oznaki uszkodzenia mechanicznego, odmówić jej przyjęcia.

- Jeśli to możliwe otwórz przesyłkę w obecności osoby dostarczającej (kuriera).

- Jeśli paczka wykazuje oznaki uszkodzenia, należy natychmiast złożyć reklamację.

- Jeśli odbierzesz paczkę z uszkodzeniem, nie zgłaszając zastrzeżeń, a następnie zauważysz oznaki uszkodzenia, możliwości uznania reklamacji uszkodzenia mechanicznego będą ograniczone.

SPOSÓB PŁATNOŚCI

Sposób płatności możesz wybrać pod koniec procedury składania zamówienia. Ardon.pl oferuje następujące sposoby płatności za towary:


Natychmiastowa płatność przelewem bankowym

- Wygodny, szybki i bezpieczny przelew bankowy online. Dane w Twojej internetowej bankowości zostaną wypełnione automatycznie.

- Gdy transakcja będzie autoryzowana, płatność przebiegnie momentalnie, a zamówienie przekazujemy do realizacji najpóźniej następnego dnia roboczego.

- Płatność za pośrednictwem systemu płatniczego Przelewy24.



Natychmiastowa płatność BLIK

- Po wybraniu płatności za pomocą Przelewy24 skorzystaj z opcji płatności BLIK i przepisz kod z aplikacji banku.

- Gdy transakcja będzie autoryzowana, płatność przebiegnie momentalnie, a zamówienie przekazujemy do realizacji najpóźniej następnego dnia roboczego.



Płatność za pobraniem

- Płacisz kurierowi za paczkę przy jej odbiorze. Płatność za pobraniem jest możliwa w gotówce oraz kartą.



Płatność przelewem

- Jeśli wybrałeś płatność przelewem, po ukończeniu procedury zamówienia otrzymasz niezwłocznie wszystkie potrzebne dane e-mailem. Płatności dokonaj w Twoim banku albo za pomocą systemu płatności internetowych.

- Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy natychmiast po zaksięgowaniu przelewu